donderdag 10 mei 2018

Dag 16 : Een 'van alles en nog wat' daagje

Ook vandaag hebben we lekker uitgeslapen, we zijn rond half elf opgestaan en gaan dan op ons gemak ontbijten. Als we klaar zijn met ontbijten gaan we ons aankleden en gaan we weer op pad. We gaan eerst even naar de Walmart om water te halen en wat migraine medicijnen die we mee zouden nemen voor Natalie haar moeder en haar (ex)Collega. Intussen word ik geappt door een ex collega Joey die hier ook is in Florida, we zouden vandaag afspreken om even bij te praten en een foto te maken voor de groepsapp. We rijden eerst even naar Beals Outlet omdat we hier een hoop leuke spullen hebben gezien voor onze badkamer om op te hangen. Daarna rijden we even langs ons huisje om een paar biertjes op te halen voor Joey die we hadden gekregen maar ik drink geen bier dus mag hij ze hebben, we rijden rond half twee naar hem toe. Het is ongeveer zeven minuten rijden, en we blijven daar een klein half uurtje.

Ineens begint Jayden te klagen over buikpijn, dus we besluiten om naar ons huisje terug te gaan want eigenlijk zouden we een trail gaan lopen op Shingle Creek.
Jayden is naar de wc gegaan en kreeg Diaree en hevige buikkrampen, hij moest er gewoon van huilen. Ik ben in de auto gestapt op pijnstillers te gaan halen voor hem bij de Walmart, binnen een kwartier was ik weer terug en heeft hij er één ingenomen en is daarna in slaap gevallen. Toen hij na een anderhalf uur weer wakker werd voelde hij zich gelukkig weer beter. Het is inmiddels half zes geworden en besluiten om te gaan eten bij Golden Corral.

Jayden neemt een stuk pizza en wat aardbeien, en hij nam nog een bord sla maar dat smaakte niet en wilde voor de rest helemaal niks. Damian neemt patat, een stuk pizza en wat rijst met bourbon chicken. Natalie neemt een broodje, bourbon chicken met rijst, en nog wat andere lekkere dingen.

En ik neem alleen rijst met bourbon chicken. We nemen gezamenlijk nog een toetje en een zakje Cotton Candy mee voor thuis. We gaan dan nog even naar de walmart, maar daar zijn we maar heel even want Damian moest naar de wc en wilde dat thuis doen. Eenmaal thuis is Damian naar de wc geweest en daarna gaan Damian en Jayden zwemmen, en wij gaan vast de koffers inpakken. We zijn tussendoor toch nog een keer naar de walmart gereden omdat het allemaal net aan is qua gewicht en besluiten om nog een koffer te kopen zodat we zeker weten dat het allemaal past. Als we terug komen duiken we allemaal nog even in het zwembad en tegen een uur of half elf gaan we eruit en gaan we douchen. Damian en Jayden gaan rond half twaalf naar bed. Wij gaan zo ook nog even douchen en dan gaan we ook slapen want morgen hebben we een lange dag te gaan want dan gaan we terug naar Nederland.

1. Goedemorgen allemaal, hoop dat het wat beter gaat met Jayden. Fijne dag en een goede en voorspoedige reis ✈️ We zien jullie op Schiphol ��

2. Hè wat vervelend voor Jayden dat hij zich even niet lekker voelde.
    Haha, toch een extra koffer, ik was al benieuwd of het allemaal ging lukken met al die aankopen 😉
    Jammer dat de vakantie er weer op zit, goede vlucht naar huis!

3. Alweer de laatste dag, wat js dat snel gegaan zeg! En balen van de pijn in zijn buik van Damian, maar gaat alweer beter volgens mij. En dan de koffers pakken, bah, niet leuk,. Bedankt voor het meelezen en morgen een goede reis naar huis! Tot een volgende keer!

4. Nou wat jammer dat jayden niet lekker was...gelukkig maar voor even.zwembad is toch wel heerlijk hé zijn voor je deur.. .
    Nu alles inpakken.....wens jullie een fijne goeie vlucht toe en tot zaterdag allemaal💋💋

5. Vervelend net op de laatste dag niet lekker zijn.
    Hoop dat morgen met de terugreis het iets beter gaat.